Saturday, June 7, 2014

Mini Reunion ex-Digi Supplies

Assalamualaikum....

Alhamdulillah, aku kembali semula ke dunia blogger.  Kehilangan sementara selama setahun disebabkan oleh kebizian tertentu. So takleh nak buat apa ler. Hehe...

Tahun ni dah genap 2 tahun aku menjadi seorang graphic designer. Fuhh! Jenuh gak la nak capai ke tahap ni. Tahap apa? Sampai tahap aku dah tak nak jadi designer lagi dah. Bukan apa, aku jenis kalau dah buat satu benda memang aku akan buat giler-giler punya. Tapi kalau dah terlalu banyak aku akan jadi bosan sampai pernah rasa tengok design pun aku boleh muntah. Hahaha.. Yeke? Tapi takdelah sampai muntah betul. Sikit je rase.... huhuhu.... Tengoklah sampai bila aku akan terus design dan design..

Oh ya... aku nak ucap tahniah kat kawan aku Rimie dan Teha yang baru dapat anak pertama Ahad lepas. Semalam aku pergi ke kenduri aqiqah kat rumah derang. Dapatlah jumpa balik semua kawan-kawan sekerja tempat lama dulu iaitu DIGI SUPPLIES. Memang happening bila lepak dengan derang semua... Best..... Kepala pun sama gila-gila lagi macam dulu gak, walaupun ada di antara mereka semua datang bawak anak suami dan isteri masing-masing. Kalau kat tempat kerja aku sekarang tak berapa nak ada yang sekepala pun. Hehe sori ye!

Meh sini aku nak share gambar-gambar di sekitar "mini reunion" kami semalam.





Mereka yang hadir semalam ialah kak Intan, Lizah dan suami, Firdaus dan isteri dan David. Aku datang dengan kakak aku ler macam biasa. Kawan-kawan aku pun dah kira kawan-kawan dia gak. ^_^ .

Ada gak yang bertanya bila lagi? Hahaha... soalan standard yang tepu dan lemau aku dengar dan nak menjawab. No komen la ye.. Hehehe.... tunggu jelah..... 

Oklah ada mood dan story nak share nanti aku post lagi. Tata.... 

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Anda Ye! (^_^)v

I'm Back!!!

Hai assalamualaikum semua!! I'm back!! Haha! Lama giler aku tak jenguk blog lejen aku yang berkurun lama ni kan? Busy sungguh nak...